Skaitmeninio verslumo projektas

Mariumi Uchmonu, ekonomikos mokytoja Sigita Rukšėniene bei anglų k. mokytoja Sniežana Slavinskiene dalyvauja „Skaitmeninio verslumo“ projekte. Penktokai jau susipažino su skaitmeniniu verslumu ir įgijo esminių įgūdžių, reikalingų šiuolaikiniame verslo pasaulyje. Šis projektas skirtas skatinti mokinių kūrybiškumą, ugdyti jų kritinį mąstymą, stiprinti praktinius verslumo, ekonomikos bei skaitmeninio raštingumo įgūdžius - kurti skaitmeninių verslų prototipus bei mokytis bendradarbiavimo ir pasitikėjimo savo jėgomis. Jie sužinojo ir apie verslininko asmenines savybes: kūrybiškumą, iniciatyvumą, atsakingumą ir gebėjimą dirbti komandoje, pagrindinius verslo modelius produktų pardavimą, paslaugų teikimą ir prenumeratos modelį bei verslo idėjų generavimo metodus. Susipažino ir išbandė tris programas: CoSpaces (skirtą 3D virtualių aplinkų kūrimui), Scratch (interaktyvių istorijų bei žaidimų kūrimui) ir Marvel (prototipų kūrimo programa). Projekto metu mokiniai kūrė svajonių klasių prototipus, naudodamiesi CoSpaces programa. Šis procesas apėmė idėjų generavimą:kaip galėtų atrodyti svajonių klasė, kaip modeliuoti 3D aplinką, įtraukiant funkcionalias ir estetiškai patrauklias detales bei kaip pristatyti prototipus pristatymą ir diskutuota apie tobulinimo galimybes.

Nuotraukos:
S. Slavinskienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos